اولین اپلیکیشن خودهیپنوتیزم به زبان پارسی

بر اساس حدود 25 سال کار بالینی با هیپنوتیزم و برگزاری بیش از 4000 ساعت کارگاه های هیپنوتراپی و خودهیپنوتیزم، معتقدم هدف درمان باید بسیار فراتر از برطرف نمودن اختلالات و نشانه های آنها باشد. به عبارت دیگر، زمانی می توانیم از درمان و بهبودی صحبت کنیم که مراجع بدون نیاز به درمانگر، ضمن حفظ آرامش و شادابی، از زندگی لذت ببرد و به صورت مؤثر در جهت اهدافش حرکت کند.

طی سال های اخیر از وقتی برای برخی از مراجعینم وویس جلسات هیپنوتراپی را ضبط کردم و در اختیارشان قرار دادم، متوجه بهبود بیش از پیش نتایج درمانی شدم و لذا مدتی است این کار را برای همه مراجعین انجام می دهم.

اما همیشه کسانی هستند که به هر دلیل امکان حضور فیزیکی در جلسات هیپنوتراپی را ندارند. در چنین شرایطی، وجود یک ابزار قدرتمند خودیاری که در دسترس همه باشد، بسیار کمک کننده خواهد بود. این بود که تصمیم گرفتم فایل های تخصصی خودهیپنوتیزم را برای اهداف مختلف تهیه کنم و برای سهولت دسترسی، آنها را در غالب یک اپلیکیشن در اختیار عموم قرار دهم.

برای حصول نتیجه بهتر، نقاط قدرت و ضعف موفق ترین اپ های مشابه خارجی توسط تمامی اعضای تیم تولید به دقت مطالعه شده تا یک اپلیکیشن قوی و کاربردی تولید شود. متن جلسات خودهیپنوتیزم را شخصا و با رعایت اصول طراحی تلقینات تهیه و اجرا کردم. همچنین برای تک تک بخش های اپ شامل استودیوی ضبط، ویرایش صوتی، گویندگی بخش معرفی فایل ها، تولید نرم افزار، پشتیبانی و غیره از چند تیم کاملا حرفه ای کمک گرفتم.

لذا با افتخار، iHypnosis را به عنوان اولین اپلیکیشن خودهیپنوتیزم به زبان فارسی به هموطنان خوبم و سایر پارسی زبان در سراسر دنیا تقدیم می کنم.